poniedziałek, 30 maja 2016

Od Andy'ego cd. Kate

- Ejejej, spokojnie, az tak się stesknilas? - zaśmiałem się przytrzymując dziewczynę by nie upadła
- Jasne, a ktoś tu chyba nie potrafi normalnie chodzić - odgryzła się
- Widzę, że już się dobrze poznaliście - usłyszeliśmy głos dyrektorki
Nie trzeba było na nią patrzeć, by wiedzieć, że szeroko się uśmiecha. Jest naprawdę sympatyczną kobietą. Wygląda na bardzo młodą, aż za młoda na posiadanie takiej akademii.
- Zapraszam wszystkich na kolację, a dziś jako pierwszy dzień nawet odpuszcze wam ciszę nocną - zaśmiała się
Udaliśmy się razem na stołówkę i usiedlism przy jednym stole. Kolacja była w formie szwedzkiego stołu. Mimo, że była nas na razie tylko trojka wszyscy bardzo się starali.
~~
Po skończonej kolacji weszliśmy z powrotem na górę.
- To co dziś robimy? - spytała Clara
- A nie wiem, zaproponuj coś - powiedziałem
- Możemy po prostu razem posiedzieć i lepiej się poznać - zasugerowała - Wiesz my się niestety bardzo dobrze znamy, ale za to z Kate jeszcze nie
- Nie jestem pewny, czy na pewno ona chce Cię poznać - zaśmiałem się i po chwili oberwałem w ramię
- Idiota. Ciebie to już w ogóle nikt by nie chciał. Dobra! Koniec! Idziemy na razie do siebie myju, myju i w ogóle a potem u nas czy u Ciebie?
- Ej spokojnie, ty juz masz gotowy plan, a nawet nie spytalas czy Kate chce - zaśmiałem się widząc jej pospiech
- No jasne, że chce - uśmiechnęła się uroczo Kate
- To u mnie za godzinę? - spytałem
- Okej - odpowiedziały równocześnie i udały się do swojego pokoju
Usłyszałem tylko jak Clara zaczyna mnie wyzywać, ale to norma. W końcu kochane rodzeństwo

< Kate? XD szykuj się na upojną noc xD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz