wtorek, 31 maja 2016

Od Kate cd. Andy'ego

Clara trochę mi nagadała na Andy'ego, ale co tam..przynajmniej miałam ubaw. Gdy naszedł czas żeby iść do pokoju Andy'ego, złapałam w pośpiechu kijek do selfie. Weszliśmy do pokoju chłopaka i usiadłyśmy na jego łóżku. Na początku było trochę nudno, ale potem się rozkrecilismy. Andy puścił jakąś muzykę. Po paru minutach przypomniało mi się o kijku. Gdy Clara go zobaczyła ucieszona powiedziała
-Czemu wcześniej nie powiedziałaś, że go masz? Andy! Chodź do nas...
Chłopak "rzucił się" na łóżko tuż obok mnie. Robiliśmy różne głupie miny i nie tylko. Zmienialiśmy się miejscami i wgl. W pewnym momencie z Andy'm byłam twarzą w twarz.. Przyjrzeliśmy się sobie nawzajem. Patrzyłam w jego piekne oczy, gdy nagle.. Pocałował mnie. Lekko się przestraszyłam
-Co ty wyrabiasz?! - odepchnęłam go tak, że z impetem poleciał na podłogę

<Andy? Sorki 😂>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz