poniedziałek, 30 maja 2016

Od Andy'ego cd. Kate

- Zaskocz mnie - zaśmiałem się
- Okej - uśmiechnęła się - Ale tu chyba nie ma czym zaskakiwać, nie ma tu nic nad wyraz ciekawego
- Zobaczymy - puściłem jej oczko i ruszyliśmy przed siebie
Najpierw obejrzeliśmy okolicę ( parkury, tor wyścigowy itd. ), a później ruszyliśmy dalej drogą.
~~~
Koło godziny 20 wróciliśmy do akademii, pod którą właśnie stał znajomy mi samochód.
- Chyba ktoś nowy - uśmiechnęła się Odprowadzilimy konie do stajni i weszliśmy do akademii. Na dole zatrzymała nad dyrektorka.
- Kate, zdaje mi się, że masz nową współlokatorkę - uśmiechnęła się
- Oh.. To chyba dobrze - zmarszczyła brwi
- A ty Andy już chyba ją znasz, prawda? - zaśmiała się
- Miałem okazję poznać - odwzajemniłem uśmiech - To co, idziemy? - zwróciłem się do Kate
- Jasne, chodźmy.
Udaliśmy się schodami na górę i odszukalismy pokój Kate. Gdy tylko weszliśmy do środka poczułem jak "ktoś" wskakuje mi na ręce

<Kate? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz