poniedziałek, 30 maja 2016

Od Andy'ego Cd. Kate

- Ty pewnie jesteś Kate - zagadałem dziewczynę
- Ykh.. Tak, skąd wiesz? - zdziwiła się trochę
- Oh, dyrektorka kazała mi poszukać niejakiej Kate, która ma mi pomóc, a innej żywej duszy tu nie spotkałem - zaśmiałem się
Dziewczyna uśmiechnęła się uroczo.
- A na czym miałaby polegać ta pomoc? - zaśmiała się jakby trochę nieśmiało
- Z tego co słyszałem, to na oprowadzeniu mnie po akademii
- Okej, nie ma sprawy. Tylko muszę iść się najpierw przebrać - powiedziała i odniosła talerz
- To ja w tym czasie dokończę nosić sprzęt do siodlarni
- Okej, to tak za 10 minut koło stajni? - uśmiechnęła się
- Jasne - odwzajemniłem uśmiech
Dziewczyna lekko zarumieniona wyszła ze stołówki i udała się na górę.
Wyszedłem chwilę po niej i udałem się od razu do samochodu. Przeniesienie sprzętu razem z Christianem zajęło nam dosłownie chwilę
- Ejj, Chris?
- Tak? - spytał podnosząc na mnie wzrok
- Clara przyjedzie już jutro? - zmieniłem zdanie i zapytałem o co innego
- Hm..jeżeli wszystko pójdzie po naszej myśli to tak - uśmiechnął się
Christian - mój ojczym. Jeszcze niedawno nie potrafiłem na niego nawet patrzeć. Nie wierzyłem w to, że zostanie w naszej rodzinie, jednak teraz.. teraz jest inaczej. Jest dużo lepiej. On dużo bardziej interesuje się nami, a co najważniejsze mamą
- Dobra, miło było, ale muszę już jechać - zaśmiał się - Do zobaczenia jutro
Powiedział i odjechał. Stanąłem przy wejściu do stajni i czekałem na blondwłosą Kate.

< Kate? XD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz